Thursday, December 8, 2011

PADAN MUKE AKU...

~ASSALAMUALAIKUM~


Hari ini 09/11/2011 bersamaan dengan 13 Muharram 1433H...Just nk share ape yg jd kat aku semalam...semalam merupakan ari yg sangat malang la kn untuk aku...cite nye mula mcm nie ari rabu tu perut aku sakit sgt (biase la kn org pmpuan ujung2 bulan nie) so dgn bangga nye mak aku bg mkn ubt yg mmg tiap2 bulan die ambik kat klinik...mule2 mlm tu rase ok je sbb mmg hlg rase sakit tp aku rase mcm sesak nafas...dlm ati ckp maybe kipas nie kuat sgt pusingnya...esok nye smpai kat pjabat dalam waktu tengahari muka aku da start mcm bengkak...mule2 igt biase je tp series aku sndri pn tkt tgk muke aku kat cermin masa tu...then aku ambik keputusan pegi klinik yg same mak aku ambk ubat yg tiap2 bulan die mkn 2...perkara pertama doktor 2 ckp "cantik nye muka u, ape u da letak kat muke nie"...aku sabar je la...nsib baik tgh skit..klau x...ish...aku cite la kat doktor 2 pasal ubt yg aku mkn mlm td..so doktor ckp u jgn mkn ubat 2 lagi sbb x sesuai untuk u...then die bagi aku ubat untuk susut bengkak dgn sapu kat muka...Blik je umah dengan sedap nye kne marah kaw2 dgn ayh gara2 mkn ubat sesuka ati...ok...sumpah x buat lagi...menyesal ya amat bila pkir balik...


p/s : untuk korang semua sebelum makan ubat 2 better check dulu sama ada sesuai or x untk kte...klau x jd la mcm aku nie...huhuhu

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena Graphics by Melany