Tuesday, December 20, 2011

20 NOVEMBER 2011

Buat masa nie aku lebih selesa berkawan je n xnk ade serius relationship...knp???sbb aku da serik nk buka pintu hati untuk insan yang bernama LELAKI....nk kate fobia pun x jugak tapi x tau la knp....hati aku sukar untuk melupakan dia walaupun dia dengan mudah nya lupakan aku...mmg kalau dgr rse mcm aku nie bodo je still nk ingat kat die...tp itu la aku...sekarang nie aku mengharapkan lelaki yg akan menjadi yang halal untuk aku…da xnk couple2 lagi…kate orang bercinta lepas kawin itu lebih indah dan bermakna…hurm…betul ke????so kepada my future hubby saya x mengharapkan yang sempurna sebab manusia xde yg perfect cuma saya harap awk boleh guide saya ke arah yang lebih baik dan saya nak awak tau yang memang awak bukan lah org pertama di hati saya tapi saya akan pastikan awaklah org terakhir dalam hati nie sampai bile2…..so kepada mr.f saya harap kita akan jadi kawan je n klau ada jodoh ada la tp jgn terlalu mengharap sbb saya xnk dianggap mempermainkan perasaan lelaki….

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena Graphics by Melany