Tuesday, April 26, 2011

Rutin check bilik melanda kamsis..

Assalamualaikum.......

Belum pernah lagi rasanya aku post kat blog 2 kali sehari...ari nie tak tau la nape rajin plak aku nk post...lg pun blog aku so suke ati aku ar kan....malam nie nak cite pasal kebersihan bilik...boleh di katakan kire macam adat la sebelum kuar asrama warden kne datang bilik check dulu...bile die da sain bru bole dpt balik...(kire mcm tiket untuk balik umah la)...kerja mengemas start pada kul 4.30 p.m until 5.30 p.m...setakat lap tingkap,sapu sampahn kmas almari...tu je ar...nk lap kipas tapi x sampai almaklum la kite nie orangnya rendang je....da siap abis kmas bru la nmpak cantik n luas bilik nie rupanya...tepat pada kul 9.35 p.m Puan pn datang la nk check..(x bole la bg tau name puan 2 nnti den kono saman lak kan)...aku ingat lepas die baca borang tu trus sain je la tapi die bole komen lagi sbb aku g tulis kat ruang kunci almari/bilik 2 (baik )..da mmg baik ape sbb aku bawak sendiri..kalau die nk suruh aku wakafkan untuk budak sem yg akan datang pun boleh taw...tapi malas ar nk jwb cakap die kn kang die x sain monangis den x dpt blek umah...den pun senyum yolah kat die sbb da slah den kan lg pn (senyum x perlu kata apa2 kn)...walau pn den tau klau den snyum mmg cntik,menarik,tertarik den memang cun...(sory terperasan plak)...jgn mara ye sape yg baca nie nnti..

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena Graphics by Melany