Monday, April 25, 2011

26/04/2011******03.10 p.m

Assalamualaikum....salam sejahtera, salam perpaduan n salam 1 malaysia....ari nie x tau la nape malas sangat nak bace buku..da la ari kamis nie last exam...rase sayu plak ati nie nk tnggal kan poli..banyak kenangan pahit,manis,suka,duka aku kat sini...tak sangka masa berlalu dengan pantas....rupa nya da 2 tahun aku kat poli nie...abis study nie x tau la ape aku nak buat...parents aku bising sruh buat resume untk mintak kerja....aku tau stiap parents msti nk anak die berdikari lpas nie jgn asyik nk duk di bawah tanggungan mak ayah je...aku bru je bercita2 nak tman anggur jap lps abis study nie tapi terpaksa la aku batalkan niat aku tu...(cedihnya)...aku sedar aku nie anak manje n bagi aku untuk berdikari sendiri tanpa mak ayah something yg susah sebab selama nie aku terlalu bergantung dgn mak ayah...aku pn x tau la ade ke orang nak ambik aku keje...tp kena pikir positif...kalau orang lain boleh so aku pun boleh jugak...hopefully abis dari study nie ada la rezeki aku dapat keje kat mana2 ke sbb da la nk kne bayar pnjaman lagi...muda2 lagi da ad hutang yang nk kne bayar....


1 comment:

  1. amboi ko...asyk tukar background jer ae....
    ak pn gh mls nie huhuhuhuhu
    insyaAllah di permudahkan urusan ko cik fana..

    ReplyDelete

 
Designed by Lena Graphics by Melany