Sunday, February 13, 2011

Suka duka lumrah kehidupan..

Mggu nie blik umah rase sdih jer...Yela bile smpai je kat umah time ari jumaat tu aku di kejutkan dengan berita yang 'wan' aku sakit...dari ari khamis die asyik pitam je...mse ari sabtu time nak sembahyang subuh die menjerit kat dalam bilik air mintak tolong sebab die da jtuh dalam bilik air..nsib baik la time 2 aku dengan mak aku dengar...jadi mak aku pun tlg angkat die ltak kat katil..tengah ari 2 kiteorg bawak die pegi klinik..bile da check semua doktor kate kne lemah jantung..terperanjat aku dengar...bile da mkn ubat smue bru die ok ckit n x rase asyik nk jtuh...parentz aku smue risau sbb ari isnin nanti semua keje sape nk tlg tgk2 kn wan aku tu??tibe2 klau die jatuh sape nk tlg angkat???harap2 wan cepat sihat...amin..

Tadi time otw nk blik poli mak kpd kawan aku time skolah rendah dulu datang umah untuk jemput anak die nk kawin mggu depan...untung la umo 20 da kwin..aku nie ntah bile....calon pn xde...redha je la dengan pilihan mak dengan ayah aku...kepada my fren yg akan kwin mggu depan aku x pasti dapat datang ke x tapi aku doa kn smoge kau berbahagia hingga ke akhir hayat.....

2 comments:

  1. jgn risau nti farhana akan dapat jodoh yg baik satu hari nanti yerrrr...hehehe=)

    ReplyDelete
  2. smoga wan cpt sembuh..
    huhu..
    umo, ad ap pd umo..hehe..
    nway slepas dcptakan ank adm tu tlh dtntukan jdoh, ajal, dan rzekinya jd kte hnye prlu mncri dan brserah kpd Nya..insyaAllah

    ReplyDelete

 
Designed by Lena Graphics by Melany