Saturday, February 5, 2011

Buat aku cuak je ar....

Nk dijadikan cite pgi td aku g metro point kajang dengan menaiki teksi..yela blum ad lesen n x mampu nk bli kete naik je ar kenderaan awam..nk bg rezeki kat pak cik teksi tu...mase on the way nk ke metro point kajang tu lalu kat depan hospital kajang....time 2 lampu isyarat plak merah so kne la berhenti...tibe2 aku nmpak la sorang mamat cine nie lari dari hospital dengan x pkai selipar n tbe2 jer ketuk tingkap teksi 2 sruh bkak pintu...pak cik teksi 2 plak g bkak pntu n bagi die masuk...bile die masuk die trus lock pintu teksi n sruh pak cik 2 anta die kat tman ape ntah...aku dengan tkut n cuak nye kat dalam teksi 2 tengok die..nsib baik la muke die nmpak baik,hnsem n x bawak (pisau ke barang yang menakutkan)...pak cik teksi 2 pun mcm takut je tengok die....nsib baik la die sruh pak cik teksi 2 anta aku dlu n ckp sory kat aku...klau x hanye Tuhan je la tau betapa takut nya aku time 2....mujur aku selamat tibe ke metro point...x jd nk shoping just jalan je sebab tak de mood langsung....

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena Graphics by Melany