Wednesday, June 20, 2012

Hubungan jarak jauh...

X tau la nape ari nie aku nk ckp pasal benda nie...Sebenar nye aku x berapa suka sangat hubungan jarak jauh sebab mmg t'lampau jarang sangat kiteorg dapat berjumpa...Boleh d'kira dengan jari je da berapa kali kteorg jumpe...hurm...Walaupun sebenarnya x la jauh sgt pun setakat PD dgn KL je (bkn luar negara pun)...Da la jauh d'tmbah pulak dgn dua2 nye sama2 busy...die sbuk dgn keje die n aku pn sbuk dgn keje aku jugak jd kteorg hanya dapat spend time waktu malam je itu pn x lame dlm beberapa jam je...sebab aku kena pham jugak die pnat n aku pn sme...lately nie pulak company abah die ad beberapa masalah so lg la die sentiasa sibuk...biasa la business mmg adat la ad masa kite naik n ad mse kte down terus...semua nye gara2 ad sorg pekerja abah die betray company....last2 kiteorg ambil keputusan untuk slow down in our relationship sbb da makin hambar...aku pn dari awal mmg x meletakkan 100% series sbb aku xnk jd mcm dlu...sakit nye sampai ari nie...so sekarang nie tawakal je la....kalau ad jodoh ad la...lg pn kteorg pn muda lagi...perangai pn still mcm budak2 jugak...jauh lagi perjalanan hidup...so chill je la...(^_^)

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena Graphics by Melany