Wednesday, May 16, 2012

~korea oh korea~

Tidak dinafikan la yang aku nie memang minat tgk drama korea...kadang2 aku yg terlebih feeling sorg2...huhu...sekarang nie aku duk follow cite love rain....alaaaa...yg yoona snsd dgn jang geun suk b'lakon tu...mmg sedih gile la cite nie tp ad jugak part2 yg klaka...nk dijadikan cite la kn...tgh syok2 aku tgk cite (love rain) time 2 plak part yg sedih time lelaki 2 ckp nk break up aku yg touching lebih smpai m'leleh air mata mengalahkan pmpuan yg blakon 2...hahaha...tgh syok2 feeling dpn laptop nie tbe2 Mr.iqmal aka pak cik nie call...klau xangkat kang mara plak so aku angkat la jugak...mmg klaka giler la time 2 aku jwb call smbil t'esak2 menangis...malu nye...Mr.iqmal siap ckp "u lps nie jgn tgk2 drama mcm nie...mengalahkan org yg blakon die pnye truk nangis"...yela pak cik...sbnarnye u yg slah time nk call xkne masa....eleh.....:-)

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena Graphics by Melany