Sunday, January 8, 2012

~Renungan Mata~

Assalamualaikum...salam sejahtera....

Post kali nie aku nak cerita pasal renungan mata.....Untuk pengetahuan korang semua la kan (kalau xnk tau pn xpe) aku sangat allergic untuk pandang mata lelaki (kecuali my dad,my family n my brother) n aku sendiri pun x tau knp...bunyi mcm pelik kan tp itu lah hakikatnya...Kalau aku bercakap dengan lelaki even dgn bos aku sekalipun aku akan pandang meja x pun aku tunduk je...x tau la knp...dgn xbf aku dulu pn mcm 2...kalau aku ckp dgn die aku akn pndang tempat lain n x akan pndang tepat kat mata die...kadang2 dia akn ckp mcm nie "cuba kalau ckp 2 pandang kat muka I"....ok seriously xblh...sampai la ke hari ini benda 2 ttp berlaku n aku x tau nk buat mcm mana...aku bkn malu tp mmg xblh.....ssh btl mcm nie...so kepada insan yang bernama lelaki di luar sana bukan saya xnk pndang muka anda tapi saya xblh tgk mata anda jadi jangan la kecik ati ye....

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena Graphics by Melany