Saturday, December 31, 2011

TAHUN BARU ...


Sebut je pasal tahun baru mesti akan berkait dengan azam...orang akan tanya azam tahun baru kau ape????kau da buat azam x untuk tahun baru nie???n mcm2 la yang berkait dengan azam....azam aku untuk tahun 2012 nie semoga aku
lebih berjaya dari tahun 2011, mudah2an aku dapat sambung study lagi, n aku dapat menjadi seorang anak yang boleh d'banggakan oleh parents aku...soal "CINTA" kalau boleh xnk pikir dulu sebab fokus 2012 memang untuk kerjaya sahaja...harap2 macam tu la sebab da xnk rasa sakit lagi..mudah2an ALLAH permudahkan segala jalan untuk aku mencapai kejayaan n aku kena buktikan kepada "mr.A" yang aku boleh ter
us kan hdup tanpa dia buat selama nya...semoga 2012 memberi sinar baru dalam hidup aku...Insyallah...

~Success is a journey not a destination~



No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena Graphics by Melany