Friday, October 7, 2011

07/10/2011

Rasa nya dah lama aku x update blog nie....x tau la nape ari nie tbe2 je nk tlis kat blog nie...mybe sbb da xde org yg nk dgr luahan ati aku n xde teman yg nk dgr masalah aku....x tau la nape ati aku nie sakit sangat bila nampak org yg kite pernah suka hdup bahagia n mampu tersenyum hingga hari nie sedang kan aku....nmpak dari segi zahirnya aku mampu untk ketawa tp kat dlm nie sakit sgt......aku da cuba untuk trus kn hdup tanpa perlu fikir bnda yg da lps tp bnde 2 masih lg ad dlm ingatan aku hingga ke ari nie.....knp la ssh sgt nk lupa kn....pernah sekali aku t'fikir kn elok kalau kepala aku t'hantuk kat dinding dengan kuat smpai aku x ingat pape lps 2.....mcm mana pn aku akn cuba go on with life.......doa kn semoga aku bahagia wlaupn hakikat nya aku x bahagia...

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena Graphics by Melany