Monday, January 10, 2011

Ketinggian menjadi ukuran???

Aku sedar diri aku nie tidak la setinggi mana...bleh dikatakan banyak kali jugak la aku kena kutuk pasal benda nie...bila aku pakai kasut high heel je mesti ada suara yang akan kata "owh patut la dia pakai kasut high heel"...tapi aku diam je...boleh d katakan kalau sebut pasal tinggi nie memang selalu di tujukan kepada aku..aku sedar diri aku tak setinggi korang tapi aku pun ada hati jugak...bukan la aku nie sensitif tapi cuba fikir bila setiap ari kita asyik kena je sapa yang boleh tahan kan...tapi aku tak pernah pun nak salah kan korang...sebab aku sedar diri aku nie...





Tapi aku bersyukur kepada Tuhan...Dia jadikan aku manusia yang tiada cacat cela...Di akhirat nanti pun Tuhan akan menyoal tentang amal ibadah dan bukannya ketinggian kita pun...Terima kasih Ya Allah sebab berikan aku pancaindera yang sempurna walaupun ia hanya pinjaman...Terima kasih juga kepada mak dan ayah kerana terima aku sebagai anak seadanya...Sentiasa menyokong aku dan memberi semangat bila diri aku rasa down...Dan tak lupa kepada kawan-kawan walau apa pun yang korang cakap pasal aku tapi aku tetap sayang korang sebagai kawan sampai bila-bila...

No comments:

Post a Comment

 
Designed by Lena Graphics by Melany